Over de app

Voor welke groepen is de lesstof geschikt?

Voor groepen 2 tot en met 7 van het basisonderwijs. We onderzoeken momenteel om dit uit te breiden naar groep 8.

Hebben jullie ook een handleiding?

Ja! Deze kun je hier downloaden:

Handleiding Fit&Vaardig

Wat zijn de systeemeisen?

Een recente browser (Chrome, safari en Edge zijn getest) en een stabiele internetverbinding. Voor de volledige ervaring raden we ook geluidsboxjes aan. Een digibord is ideaal.

Wat kost F&V?

We hanteren een door Stichting Onderwijs en Samenleven gesubsidieerde prijs. Kijk voor het actuele overzicht op de bestel pagina.

Hebben jullie een perskit?

Deze is nog niet beschikbaar. Neem via deze pagina contact op en we helpen je graag verder met bestanden en extra achtergrondinformatie.

Hoe meld ik mij af voor herinneringsmails?

Als je bent ingelogd klik je in het menu op 'account'. Vervolgens vink je het vakje uit met 'Ik wil herinneringsmails ontvangen'.

Ik heb een vraag over het onderzoek

Op onze Onderzoek pagina en deze bijlage vind je meer informatie over ons onderzoek.

Heb je vragen die niet beantwoorden worden in bovenstaande links? Stuur ons dan een e-mail.

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vragen (ook per brief)?

Vragen per e-mail of brief proberen we altijd zo snel mogelijk te beantwoorden met een maximum reactietijd van 2 weken voor e-mails. Brieven hebben over het algemeen een langere verwerkingstijd nodig, hiervoor hanteren we een maximum reactietijd van 4 weken.

Waar kan ik een klacht indienen?

Wij nemen je klacht serieus en willen deze altijd naar tevredenheid oplossen. Meer informatie over hoe wij met een klacht omgaan kun je lezen in onze gebruikersvoorwaarden
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier over je klacht.

Account/betaling

Ik heb minder dan 100 leerlingen, kan ik korting krijgen?

Ja! Als je school minder dan 100 leerlingen heeft dan kun je contact met ons opnemen voor een aanbieding.

Van wanneer tot wanneer loopt mijn abonnement?

Abonnementen zijn vanaf de datum van afsluiten 1 jaar geldig. Sluit je dus bijvoorbeeld op 1 mei een abonnement af, dan heb je toegang tot 1 mei het jaar erop. 365 dagen.

Hoe kan ik een collega of ouder uitnodigen?

Alleen een beheerder kan een collega uitnodigen. Als je het premium pakket hebt kun je ook ouders uitnodigen.

Log in bij Fit&Vaardig. Klik vervolgens linksboven op het menu (3 streepjes). Klik op ‘Gebuikers’. Links in de blauwe balk staat een groene knop met ‘uitnodiging versturen’. Nodig een collega en ouder uit en houd je e-mail in de gaten. Als de collega of ouder de uitnodiging accepteert moet je dat nog bevestigen.

Hoe kan ik mijzelf als leerkracht toevoegen aan een groep?

Ga in het menu naar ‘Groepen’. Je ziet hier alle groepen van je school. Zoek uit de lijst de juiste groep. Klik op het groene ‘plusje’. Je bent nu toegevoegd aan de groep!

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Als je abonnent bijna afloopt ontvang je een nieuwe factuur voor het volgende jaar. Mocht je dit niet willen dan kun je ons mailen en zetten we je abonnement stop. Daar doen we nooit moeilijk over.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Dit kan door ons even een mailtje te sturen.

Over de tijdelijk gratis versie voor thuisgebruik

Wat gebeurt er met mijn ouder account?

Je account is omgezet naar een basis-account(gratis). Hiervoor hoef je niks te doen. Kijk voor meer informatie over de accounts op de prijzen pagina.