Fit & Vaardig 2.0!

18 August 2020
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: item in <b>/home/fitenvaard/domains/fitenvaardigopschool.nl/websocial/views/news/item.phtml</b> on line <b>15</b><br />

2020 is een bewogen jaar. En het team van Fit & Vaardig heeft niet stil gezeten. Met behulp van leraren, ouders en vooral de kinderen, hebben wij Fit & Vaardig behoorlijk uitgebreid en beter gemaakt

Bij de betaalde paketten hebben we veel nieuwe functies toegevoegd:

• Collega’s uitnodigen
  • Met collega’s groepen beheren en lessen overnemen
  • Beheer je school
  • Nodig ouders uit om thuisgebruik te stimuleren (premium)
  • Meer focus op het behalen van 4 maanden leerwinst
  • Toegang tot alle 792 lessen

Met deze update hebben we ook opnieuw nagedacht over de abonnementen.

• Het Gratis pakket voor persoonlijk gebruik: Eén account met onbeperkt toegang tot 396 lessen verdeeld over alle groepen.
  • Het Standaard pakket: Werk samen met 10 collega’s, toegang tot alle 792 lessen, onbeperkt aantal groepen en schoolbeheer.
  • Het Premium pakket: Werk samen met 50 collega’s. Met dit account kun je ook 500 ouders uitnodigen om thuisonderwijs te stimuleren. Ouders krijgen dan gratis toegang tot het gehele lespakket. En gratis workshop voor een goede implementatie.

In het menu zijn verschillende opties toegevoegd. Zo kun je in een oogopslag bekijken bij welke school je bent aangemeld, hoeveel en welke gebruikers er bij de school zijn aangemeld en tot wanneer het abonnement actief is. Daarnaast is het nu mogelijk het muziekje te veranderen, geluidseffecten aan of uit te zetten en te kiezen wanneer dit wel of niet afspeelt.

Naast deze aanpassingen is er veel verbeterd in het gebruiksgemak. Door het toevoegen van een automatische timer aan alle start knoppen is het aantal keer klikken enorm verminderd.  En is het nu mogelijk om te werken met een fysiek toetsenbord voor het invullen van de antwoorden.

Nog geen account, of wil je toegang tot het volledige pakket?

Maak een account!