Gratis toegang voor iedereen tot 14 september! En alles wat je nog meer moet weten over het nieuwe schooljaar.

10 August 2018
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: item in <b>/home/fitenvaard/domains/fitenvaardigopschool.nl/websocial/views/news/item.phtml</b> on line <b>15</b><br />

Begin je schooljaar goed met Fit&Vaardig! Is je proefperiode al een keer verlopen? Geen probleem, iedereen krijgt weer toegang tot alle lessen tot 14 september dit jaar.

Het nieuwe schooljaar betekent ook nieuwe kinderen en nieuwe groepen. De voortgang is dus weer op 0 gezet. Jullie kunnen weer nieuwe stickers verdienen en Femke kan weer worden vrijgespeeld! Als je F&V weer voor het eerst opstart begin je weer met introductiescherm als opfrisser. Daarna wordt gevraagd om een nieuwe groep aan te maken en kunt dan direct aan de slag!

Groep 2 is overigens volop in ontwikkeling. Zeer binnenkort delen we hier meer nieuws over.

Vind je dat je te veel herinneringsmails ontvangt? We hebben nu een optie ingebouwd dat je je hier voor kunt afmelden. Dit doe je eenvoudig door 'herinneringsmails' uit te vinken bij je account.

We wensen jullie veel plezier met Fit&Vaardig op school dit nieuwe schooljaar!